Tema: Re: šiltinimas ekovata į tarpą
Autorius: Ekovila
Data: 2010-02-22 22:04:35
Pabandysiu :)
1. Iranga panasi bet ne vienoda, UAB Ekovila turi X-Floc, UAB Ekorema seniau
turejo kazkokius lenkiskus pusiau garazinius ir seno tipo Krendl ka turi
dabar nezinau, Arturas (ekovata.info) turiberos naujesni Krendl, UAB Kalga
irgi turi nauja Krendl. Visu turimi aparatai skiriasi parametrais, X-Floc ir
Krendl turi kiek kitokia konstrukcija ir valdyma, yra ir kitu skirtumu - pvz
senas Krendl aparatas neturi galimybes paleisti vien ora be medziagos, apie
lenkiskus aparatus nekalbu. Be pacio aparato buna dar spec. antgaliai, pvz
ventiliojamas antgalis oro tarpui pildyti - kai kas ju neturi o naudoja
vamzdzio gabala (kartais ir jo pakanka bet ne visada), slapiam purskimui
irgi naudojami skirtingi antgaliai. Buna ir kita papildoma iranga:
kompresorius papildomai galiai (kai reikia uzkelti medziaga i dideli auksti
ir gauti dideli tanki), vatos susiurbejas su backa - patogu surinkineti
nupjauta/nukritusia slapia vata iskarto i maisus ir sutvarkyt patalpa po
darbo.
2. Negalima lyginti lapu siurblio su backa kuri siulo naudot kazkoks rusu
"samadelkin" su profesionaliu irenginiu.
3. Jusu problemos del trombavimosi atsirado labiau del nemokejimo dirbti ir
netinkamo irenginio nei del ekovatos savybiu.

Kas del aiva klausimu -
Pirma reikia pasidomet kaip bus skaiciuojama kaina - ar uz sunaudota kieki
ar uz turi (jei yra galimybe ji ismatuot), suzinok kokio gamintojo medziaga
bus naudojama.
Jei kontrolei iskart po uzputimo atsuksi plokste vata iskris, tad kontrolei
galesi nebent pragrezt skyles keliose vietose.
Ir dar, 20m3 nera labai mazas kiekis, galima tiketis nuolaidu pradedant
nemokamu atvaziavimu.