Tema: Re: šiltinimas ekovata į tarpą
Autorius: bzik
Data: 2010-02-22 12:19:40
iranga bus panasi. Nieko ten gudraus nera. Pats namo siltinime dalyvavau ir suputem daug m3 modifikavus el.lapu siurbli :) Ar tarpu, ypac mazose erdvese neliks negarantuos ne vieni. O jei ir garantuos, nezinau budo patikrint. Putem pradzioj pabandymui i 8-10cm horizontalias dangas, pridengtas plokste. Atrodo viskas ok, o pakelus pasimato, kad kazkurioj vietoj, jei kiek ilgiau palaikai zarna, vata pradeda trombuotis nebutinai galineje dalyje ir uz trombo formuojasi pilnai neuzpildyta ertme. Vata su oru eina didele srove. Todel bet koks nelygumas ar briauna gali tapti kliutimi pilnam uzpildymui. Pas mane stori sluoksniai (15-30cm), tai kliuciu is esmes turejau isvengt.

Forume yra useris Ekovila, atstovaujantis sia imone. Gal jis paneigs mano patirti :)