Tema: Re: Apie putplasti
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-02-18 17:55:21
Cia kaip pasiseka. Buna partijos, kad EPS80 vos vos skiriasi nuo EPS70, o
EPS70 labai arti EPS80. Toki gali deti uzsimerkes. O jeigu EPS70 labai
artimas EPS50?
As pirkau Skaidiskiu EPS70 grindims, pritruko ir teko dasipirkti lenkisko
taip pat EPS70. Vien i rankas paemus is karto pasijaute, kad lenkiskas sudo
vertas nors markes tokios pacios.