Tema: Re: Apie putplasti
Autorius: dz
Data: 2010-02-18 17:30:52
nu vonioj daugmaz statine apkrova ir trumpalaike, garaze dinamine ir statine
kartu ir gali but ilgalaike jei auto paliksi ilgam, plius dar nelygu koks
auto, kokie ratai...jei atvarysi koki kabliuka su sasyskinem padangom pilna
cemento prikrauta tai gali visko nutikt. Nu ir dar aisku stipri itakoja
betono sluoksnio storis ant putos, armavimas...