Tema: Re: Prozektorius
Autorius: kg
Data: 2010-02-09 09:46:11
nebuvo kam grazhint, nes pirktas ne Lietuvoj buvo
o ir shiaip abejoju kad kas nors ji priimtu toki daikta jei butu pirktas
Lietuvoj
pasakytu neteisingai eksplotavai, metei, vazhinejai per ji su automobiliu,
buvai ispraudes tarp spaustuvo, buvai pajunges i 220 ir t.t. ir pan. ir
apskritai eik tu n... su savo problemom
kiek esu susidures su garantiniais -  tai Lietuvoj pardavejai visusus kartus
ishsikalinejo ir bure visokius niekus

ir tik viena kart firma kuri man gamino individualu gamini uzh 1500lt, ir
kai jis man prdejo luzhti po pirmo panaudojimo, nors nebuvo jokiu sutarchiu,
jokiu pirkimo dokumentu, jokiu garantiniu, ta firma net jo nemachiusi man
atvezhe nauja pagerinta
tik mazheikiu firmai Sigerta galiu parashyt 10 balu shitoj srityje

kg

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
o tai ko negrazinai?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4849 (20100208) __________