Tema: Re: Prozektorius
Autorius: kg
Data: 2010-02-09 09:29:33
Petzl kaip tik nepikt reikia
meshlu meshlas
turiu Tikka uzh berods 120lt
kaip ir visiem pirmiausiai ishkrito stikliukas apsauginis
paskui sklilo korpusas (del nieko)
paskui shaltyje esant silpnom baterijom pradeda nebeklausyti ijungimo
mygtukas
paskui laikanchioji guma ishsitampe
paskui kiaurai prasitrune jungiklio guma

tai modelis kur didzhiulius pinigus sumoki tik uzh Petzl varda, o ne uzh
kokybishka daikta

zhmones net ir i interneta  nepatingejo ta stebukla patalpint
http://www.azuolas.org/~kaleda/?Memuarai:Mano_Petzl_Tikka

tai prozektoriaus modelis sugrioves pasitikejima Petzl vardu

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4849 (20100208) __________

http://www.eset.com