Tema: Re: Kaip surasti vamzdzius
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-08 09:28:23
As tai taip ir mastau parketlente 1cm, paklotas dar kokie5mm, betonas dar
5cm. Bet gal bus tas vamzdis pasikeles kur koki 1cm nuo tinklo ir beliks
kokie 4cm betono, o gal toje vietoje isvis betono kokie 4cm. Priedo pagal
specifika kaisti turiu kisti iki pat betono virsaus, po paklotu. Va ir bus
vualia mini baseinukas viduri ziemos. As jau uzlausta fekalo vamzdi lauke
turejau, kaskaip daugiau nebesinori :)