Tema: Re: Kaip surasti vamzdzius
Autorius: Rimokas
Data: 2010-02-08 09:15:54
  Siaip keista , kad 5-7 cm storio betono neuztektu toms juostelems
pritvirtint ... O tai kokiais cia varztais ruosies pritvirtint ? Pagal mane
kokiu 3.5 x 40 jau cia dideli ... Todel realiai sudurimas dar iskelia koki 1
cm , drasiai daryciaus ir 45 mm ilgio . As tvirtinau duru darinejimo atramas
, tokias kur pusapvalias su gumytem . Greziau be jokios baimes , vieta
rinkdamasis tik pagal duris - varztai 4.5 x 45 ...