Tema: Re: Sarvuotos durys
Autorius: RoLBaC
Data: 2010-02-05 13:11:29
Lankstai skiriasi skersmeniu ir buna ivores principo (be guolio) ar
papildomai su atraminiu guoliu.
Spynos: 1, 2, kodines...pagal pasirinkima diapazonas 250 lt.
Lauko skardos storis 2, 3 mm ir kt.Plokste pries pragrezima?
Gaminamos is lankstytos skardos (pigiau) arba vamzdinio karkaso + 3mm skarda
(tvirciau,brangiau)
Lauko apdaila: lmdp ar vakuminiu budu isformuota ir nudazyta.
Apvadai is vidaus ar tik is lauko...ir .t.t.

Jeigu del saugumo, tai ar ne geriau uz 400 lt isirengti mini apsaugos
sistema ir isistatyti metalines duris be ypatingu islaidu spynoms ir
papildomiems priedams?