Tema: Re: Sarvuotos durys
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-05 12:30:14

"Salamaleikum" <belekas@buvo.vakar> parašė naujienų
news:hkgr66$ffm$1@trimpas.omnitel.net...
> nereikia man skardiniu bet nereikia ir priestankiniu, neturiu seifu ir
> panasiai. Reiketu gal net ir dvieju, jei butu dar ir papildoma nuolaida.
> Miestas Kaunas, jei pats is tos srities esi, tai gal kokiu pasiulymu gali
> atsiust, kad bent isivaizduot kas ir kaip?

Ne esme skardinese ar priestankinese, o visa esme kaip tos durys padarytos
ir kaip vykdo savo pagrindines funkcijas.
Ar malonu kai produris girdeti,kas vaiksto laiptineje arba esantys
laiptineje gali girdeti kas ka sneka namie? Turbut nemalonu, tai is to
automatiskai lenda reikalavimas,kad duru viduje turi buti kazkokia tai
izoliacine medziaga ideta. Klausimas ar reikia,kad ta medziaga butu ir
atspari gaisrui, o ne tik sugertu triuksma. Jei taip,tai vel kiti
reikalavimai uzpildui.
Nori,kad durys graziai, lengvai ir tyliai varstytusi - teisingi vyriai turi
buti sudeti, o jie vel kainuoja ne 10 ir ne 20 lt. Jeigu is reikalavimas
pxj - dek pigiausius . Nori saugesniu spynu - krapstyk pinigine ant 2 spynu
ir ne bile kokiu, o saugesniu, ir tai jau kainuos min 500 lt. Dabar daeiname
iki apdailos .Jei pxj kaip atrodo, imi syrpotriebini varianta ir nesuki sau
galvos,nes nuo sito parametro niekas nesikeicia apart imidzo ir saves
patenkinimo.O jeigu po kiek laiko apsilups, tai galesi vel pigiai
pasikeisti.Atrodytu toks niekniekis kaip tarpinukes,kurias deda brangesni
gamintojai, bet patikek,kad kai ju nera, nemalonu kai pro duris eina
skersvejis.

P.S.Sitie mano pasamprotavimai iseina is praktikos.  O praktika tokia,kad
ansktesniame bute buvau istates UAB"Nustic" vos ne brangiausia "sarvo"
varianta ir tos durys vis dar puikiai tarnauja ir atrodo. O naujajame bute,
sustatytos syrpotriebines durys,kurias idejo statybininkai -irgi metalines,
bet jau toks sudu sudas,kad net graudu.