Tema: Re: Vel langai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-01-30 16:01:32
> Jezau Kristau ...........
> !!!!!!! tasha tasha uzsako ........... o ne langus :()
> ir ne alytuje ;)
> o visa kita jau niuansai

Vadinasi mane arba klaidino arba mano atsitiktinai parinktos firmos langus
uzsakinejo Alytuje: Alseka, Hronas
Praeita vasara sudejo man  medinius langus. Bendravau su kokia desetka
firmu:. Saraso neatsimenu. Mokejau uz viso namo langus lyg ir 10-11
tukstanciu su 3-ju stiklu paketais ir 16mm tarpeliais. Paketai isilikoninti
gamykloje.Langais labai patenkintas. Langai ir balkonines durys darinejasi
be jokiu reguliavimu. Vien tik duru yra 5vnt. Remai klijuoti is 3-ju tasu.
Dabar langus uzsakineciau tiesiai gamykloje.
Kol kas apie medinius langus negaliu pasakyti nieko bloga. Kol kas i
plastikiniu langu puse ne neziuriu. Man  mediniai langai yra interjero