Tema: Re: Vel langai kb
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-29 21:46:55
baikit jus rukyti ta bruda ...:) Doleta?
gamina kas turi apdirbimo cechus ir ju like nemazai perka gatava tasha kaip
zaliava ir ja apdirba

kainos (kokiu tik nori)
pvz  Namas pvz100m2
nuo 35ktl iki 120klt

Jei stovint per puse metro nuo lango trukumu nematyti, vadinasi, jis yra
kokybiskas,....:)
Jei langai kokybishki juos butinai sugadins statybininkai :)

Ka as rinciausi jeigu rinkciausi sverdamas litai/nauda

mediena pushis tashas >3-4 lameliu ir dygiuotas yra ok
stiklai 3, paketo plotis sp >  44- 52 mm  ir daugiau (ipac didelem vitrinom
su stiklai 6-10mm)
tarpai tarp stiklu apie 16-22mm
sandarinimo tarpines >2
furnitura apkaustai pagal skoni
remas > 78 mm (nepersistenkit su 104 ir pan nesamonem)
alu nuolajos horizont. plokstumomis butinai

padengimas pagal skoni,
lakas su pigmentu man asm geriausias variantas
dazyti pavirshiai laiko ilgiau bet!!! koks tada ten medis?
galite dar kaustyt aliuminiu bet (koks tada tolkas?) plius 50-70% kainos

Susitaikykit :
laikyti pieneli mediniams langu remams :)
reikes priziureti
reikes dazyti
reikes reguliuoti
sertifikatai nedaro langu siltesniais
grazus imones ofisas automatishkai nesureguliuoja  langu ir jusu problemu
visu sutartys i vienus vartus !!!!!prievoles vaziuoti ir reguliuoti Jusu
langu NERA todel nepersistenkite su max dimensijom

:)
ir mano asm nuomone
medines grindys lb ok ... mediniai langai galvos skausmas
mediniu langu nepirkciau jeigu ne interjero dalis ar smth