Tema: Re: zidinys
Autorius: Dex
Data: 2010-01-26 09:50:07
Svarbesni niuansai imho:
1. Stiklo aprukimas - tegu papasakoja, kaip ju stiklas neapruksta, ir kodel.
2. Paduodamo oro ir traukos reguliavimas. Faktas, kad geriau sildys
zidinys, kuris tures traukos sklende. Mano pirmasis Norvegiskas
variantas tokia turejo. Kai pirkau antraji, fokiska, tai istraukimo
reguliavimo jame nebuvo, o pardavejas kazka pasakojo apie tai, kad
negalima dabar daryti sklendziu ant istraukimo, nes tipo zmones uzsidaro
ir nusinuodija smalkemis. Kiek tiesos, nezinau (faktas, kad pilnai ten
neuzsidaro, ir turbut cia buvo makarai), bet jo sudeginamo kuro
kiekis/silus isskyrimas i aplinka man nepatinka....Tiesa, uztai jis
grazus, su vientisu lenktu pakeliamu stiklu :DDD

Dex