Tema: Re: Q: zidinys
Autorius: Dex
Data: 2010-01-26 09:10:08
Jami kapsule, kampine (priekis kaire, priekis desine) pagal pageidavima.
Pastatai, padarai ortakius (jei nori ir i II a.), ir padarai apdaila.

Viskas.

Kainomis senai domejausi, bet jauciu kapsule kainuot gali nuo 1500 iki
kokiu 8000 ir daugiau. Irengimas - priklausomai nuo medziagu 0 su
marmurais bragiau, be marmuru pigiau. Dariausi du kartus, tai kainos
buvo tokios (kapsule/irengimas): 2500/2000=4500 lt ir kita karta
(kampinis kaip tik) 8000/4000=12000 lt.

Internete pilna prekiautoju zidiniu kapsulemis. Itariu, kad kokybiskesni
turetu buti skandinaviski. Mano pirmas variantas - atrodo suomiskas,
daug efektyvesnis, nei antrasis (kazkur vakaru europa, ar tik ne
prancuzija :D), nors ir 3 kart brangesnis.

Dex