Tema: Re: Boilerio termometras
Autorius: Sail
Data: 2010-01-21 14:16:34
Taip, tikrai, celsy gali gaut, esu pirkes ir tikrai kazkur jis lisnas
voliojasi, is naujo boilerio Drazice.

As kitaip dariau - pirkau lauko termometra uz 17 litu, davikli jo i buvusio
termometro skyle ikisau, priglausdamas prie vidaus korpuso, o pasica skyle
vyno kamsciu uzkisau.
Termometra pati ant sienos pakabinau. Laida izoliacija prie boilerio.

Ir ka gi - matau ir katilines patalpos, ir boilerio vandens termperaturas.
Pigu ir patogu. Daug patogiau uz originala.