Tema: Re: Boilerio termometras
Autorius: liaulius
Data: 2010-01-21 11:13:57
Na standartinis tai plastmasinis, istaomas i boilerio korpuse esancia skyle.
Uzsibaigia tokia skardine gilze, kuri lieciasi prie boilerio korpuso. Gilze
vaiksto pimyn atgal ant spyruoklytes viduje, kuri sujungta su termometru. Nu
toks paprastas baisiai

Is pateiktu tai naudojau toki kaip DIAL THERMOMETER kurie i katilus statomi.
Bet jis rodo max apie 25 laipsnius, nors katile virs 70, nes neisistato
tvirtai. Kokiu kliju nesinori pilti. Is bedos tinka, bet vakar besukiodamas
kazka deformavau ten jame, tai dabar fiksuota temperatura rodo :)