Tema: Re: Kambario oro drekintuvas?
Autorius: Dar321
Data: 2010-01-15 08:20:32
Na, teorinių skaičiavimų nesu daręs, bet galiu ir tamstai atrėžt (iš praktikos)...
Visų pirma, tai nesiūlau tokio mažiuko bliūduko statyt, kaip minimum nuo200-300L.
Visų antra, dar nesu girdėjęs, kad katram nors iš pažįstamų trūktų namuose drėgmės, o kai katrie kartais net drėgmės surinkėus naudoja... Pats kaiturėjau dar 3 nedickus gėlus bliūdelius, jau irgi buvau pradėjęs mąstyt apie drėgmės surinkėją.
Visų trečia, kuo labiau ventiliuojama patalpa, tuo daugiau garuoja bliūdas.

--

Pagarbiai,