Tema: Re: laminatas ant linoleumo? kaip?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-14 10:41:47
Nelabai kas tau cia patars, nes nelygios grindys pas vius skirtingai
nelygios. Dedi 2m liniuote ir ziuri ka turi. Jei perkritimai dideli arba
tvarkai kaip priklauso arba gyveni su linoleumu. Nes sudejes laminata ant
kreivu grindu turesi didele problema, laminatas atsikabins, girgzdes, gausis
plysiai. O susitvarkes pagrinda turesi labai geras ir ilgaamzes grindis.
Taip, kad spresti tau paciam. IMHO daugiabuciuose grindu lygiomis pavadinti
negalima, ten  everesto kalnai :)