Tema: Re: laminatas ant linoleumo? kaip?
Autorius: bzik
Data: 2010-01-12 13:05:40
buvau bute poroj patalpu taip sudejes, tik pries tai minimaliai patvarkiau pagrinda, kad nebutu juntamu gumbu ar duobiu. Ant linoleumo virsaus buvo uzklotas 2 ar 3mm polietileninis paklotas. Rezultate viskas daugmaz ok. Tik eigoje pasirode, kad vienoj patalpu per mazai pagrinda palyginau ir yra pakilimas, ant kurio grindis lauze, todel ten visad einant girgzedavo ir ilgainiui pasimate plysiukai tarp lenteliu. Taupant lesas nematau blogumo taip darant. Kapitaliai lyginant gal geriau ji mest ir det medzio plauso plokstes. Bet abiem atvejais reiktu gerai suziuret betono lygumus