Tema: Re: Pramoniniu grindu irengimas
Autorius: juodvarnis
Data: 2010-01-13 12:26:06
as kazkaip per viena vakara pats issiliejau 50m²
taigi viso dazai ~400lt is ddt.lt respiratorius su keiciamais filtrais ~75lt
platus sepetys is senuku skirtas valymui keletas litu :) dar chemijai
atsparios pirstines gal 25lt na ir bliudas metalinis dazu uzmaisymui su
skiedikliu ir kietikliu
kadangi man kaiptik nereikejo veidrodinio lygumo tai gavosi labai gerai, nes
tie kas lieja zinau kaimynai daresi po >40lt/m² su iranga kuri tolygiai
paskleidzia, tai sutaupiau ~1500lt :)

--
meistronamai.lt