Tema: Re: Pramoniniu grindu irengimas
Autorius: Salas
Data: 2010-01-12 12:01:13
Man daugiabutyje tokias grindis isliejo.
65m2,  7-as aukstas. Kaina 2000 lt su medziagom ir darbai. Jei pirmas
aukstas, tai kaina manau bus gerokai mazesne. Grindys ideliai lygios. Kokybe
tikrai patenkintas.
Darbus padare per ~9 val.
tel 860330880
http://skelbimai.org/skelbimai/statyba/betonas-cementas-sausi-misiniai/betonavimo-darbai-3617.html

Pries tai tariausi su kitu, Dainium, tel 864027222, 3 savaites vis
atsirasdavo priezasciu del ko negali dirbti, kol galu gale paskambinau
virsuj paminetam,  vakare apziurejo, o kita diena visus darbus atliko.