Tema: Re: Rekomenduokit kraustymosi kompaniją Kaune
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-12 11:44:30

"Niccolo" <linas.niccolo[ismesti]@gmail.com> parašė naujienų
news:hifvfh$5pg$1@trimpas.omnitel.net...

> O dėl apsimokėjimo - nežinau, iš manęs perka - aš džiaugiuosi. Keli šimtai
> km keliolikos kompų, monitorių ir serverių kainą nelabai pakelia... Net ir
> pakavimas nelabai pakels, kai vienas serveris kelis tūkstančius litų
> kainuoja.

Tai visgi ne i tolima kelione susiruose isvaziuoti tie kompai,jei tas
atsumas viso labo keli simtai km. Tai ir reikalavimai ju supakavimui bus
siek tiek kiti.
Siaip tai rimciausia is musu asaru pakranteje dirbanciu uzsieniniu firmu yra
Interdean AG .Bet jie plaukioja aukstuose sluoksniuose : ambasados, valiutos
fondai, pasaulio bankai,kokakolos ir pan. Taciau uzsiima ir perkraustymais
po vieta, kai nebuna didziuju persikraustymu pas uzsieniecius. Ikaniai ,man
atrodo, kad pas visus yra daug maz vienodi. Jeigu nori galiu duoti ju
koordinates i privata?