Tema: Re: Rekomenduokit kraustymosi kompaniją Kaune
Autorius: Niccolo
Data: 2010-01-11 21:51:13
Na, aš su įmone krausčiausi du kartus ir asmeniškai - vieną, visus kartus naudojomės įmonės paslaugomis, visus kartus likau patenkintas - gėlės, akvariumai, kompai - viskas pervažiavo tvarkingai. Ar aš - nepriekabus klientas, ar kompanija gera pasitaikė? Tik va, gaila, kad kai tą kompaniją parekomendavau kitiems - ėmė ir "pasikakojo".

O dėl apsimokėjimo - nežinau, iš manęs perka - aš džiaugiuosi. Keli šimtai km keliolikos kompų, monitorių ir serverių kainą nelabai pakelia... Net ir pakavimas nelabai pakels, kai vienas serveris kelis tūkstančius litų kainuoja.