Tema: Re: Elektrinio patarimo
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-01-11 16:43:24
220 su 6 ledais ant pagrindinio pas mane sudeta. aplink veidrodi 2
halogeniniai sviestuvai. Kol kas dar nenutrenke :)
Pagrindiniam apsvietimui biski sviesos truksta, bet ko noret LED'us pirkau
priesh 3 metus. db jau krutesniu galima surasti...

"Kurtas" <kurtas@one.lt> wrote in message
> tai tipo 220v i vonia viskas OK?
>

> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message

>>> 1. Du sviestuvai virs praustuvo
>>> 2. Sesios lenpos  - bendras apsvietimas
>>> 3. Dvi lempos virs vonios