Tema: Re: Elektrinio patarimo
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-11 16:04:01
Jei dabar daryciau, tai vietoj halogenų dėčiau 220v ledus po 3w. Siaip tavo
lempu isdestymas racionalus. Pas mane panasiai sudeta, t.y ten kur reikia.
Bet realiai naudojuosi dienos sviesos lempomis kurios buvo prie ifo
komplekto virs prasustuvu. Labai patogu, sviesa ten kur reikia, jos daug ir
ji pigi.