Tema: Re: salta daugiabucio siena
Autorius: saulius74901
Data: 2010-01-09 12:38:29
Labiausiai tiketina, kad toji sachta vigi traukia salta ora is lauko, bet
jei ji tokia kaip pas mane namie tai nelabai imanoma, kad visa siena saltu.
Pas mane taip padaryta, kad visu aukstu gyventoju vonios ir virtuves turi po
atskira sachta, kad i jas visas trauktu salta ora tikrai mazai tiketina.
Matyt sachtos konstrukcija pas autoriu kitokia.