Tema: Re: salta daugiabucio siena
Autorius: 0.5 B
Data: 2010-01-08 11:03:40
priezastis tik viena - salta ora traukia i vidu, ir nebutinai tavo sachta, nes toj sienoj speju visu butu sachtos praeina. pas mane taip buvo, kai tik nama pastate, nemazai butu dar negyveno, ir vykdavo atgaline trauka. Problema issisprende iskelus auksciau vent., kaminus bei apsigyvenus visiems gyventojams.
taipogi taip gali nutikti, jei kazkas naudoja gartrauki uzdares visus langus - ora imti turi is kazkur, ir prasideda atgaline trauka.