Tema: Re: vidaus duru Kaune
Autorius: Achtung!
Data: 2009-02-24 09:54:38
priesais juze savanoriuose - www.fiskardiga.lt,  pirkau is juju duris,
kainavo belenkiek, laminatas per 3 men. praktiskai nuo visu duru pradejo
luptis, montuojant duris neivertino kad grindys siek tiek kreivos
(montuotoju zodziais ne ju reikalas), ko pasekoje tarpapai tarp duru apacios
ir grindu gavosi nevienodi, kas nera grazu. Vienu zodziu save pristato kaip
super duper afigiena firma, bet  darbo gerai padaryt negali. + regulijuojama
stakta turi minusa kad tvirtinasi tik makrofleksu, dabar vaikas kartas bando
uz rankenu uzsikabines pasisupt tai baisu kad neiskristu jos)