Tema: Re: vidaus duru Kaune
Autorius: T:\)
Data: 2009-02-23 19:57:58
na laminuotos tai kaip baldas, jei nuskelei laminata tai ir matosi. O dar palyginus balduose drozliu plokste kietesne nei duryse naudojam medzio plauso (dulkiu). Pasiziurek kokiuose senukuose ekspozicija ar kur stovi su defektais, laminatas manuo nuomone lengviau pasizeidzia o ir atrodo kaip plastiku dengtos. O faneruotos tai eina naturalios medienos 1 mm (ar panasiai) faneruote pavirsiuje. Kai dejau duris tai isvisidomiai faneruote suklijuota su medziaga (toks kaip bintas) ir priklijuota ant karkaso. Lupasi faneruote tik su medziaga. Gal cai del tvirtumo o gal plonesne faneruote deda. Bet stipri :) Tai ta faneruote gali perlakuoti, gali laka sutuonuoti, jei reikia kur pasveisti (aisku storis iki 1 mm) ar su mdezio glaistu gali uztaisyti ir tamsesniu laku uztonuoti. Na man jos patikimiau ir graziau atrodo.

O i rusi dejua tai estiskas dazytas duris, jos keliasdesimt litu brangesnes nei latviskos, bet sako (o ir is paziuros atrodo) kokybiskiau dazytos ir lyg atsparesnes dregmei, trinciai. Pigu, bet rusyje ko daugiau reikia, kai susistate kol naujos tai grazu, o jei kur ir nudausiu kampa tai uzdazysiu :)

T:)