Tema: Re: Problema su kanalizacija - blogas kvapas
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-02-23 20:02:54
ne taip pasakiau, sujungimai buvo pilki. pats vamzdis kur is miesto
sulinio per kiema eina tai oranzinis. nes kai junge tai spizini su tuo
oranziniu sujunge pilkomis movomis. as pamenu turejau nupirkes oranzine
mova, bet kampas netiko, tai tie kas junge turejo pilkas tinkamas. nes
ten reikejo tokio minimalaus lyginancio kampo sujungiacnio abu vamdzius.