Tema: Re: Problema su kanalizacija - blogas kvapas
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2009-02-23 17:20:07
Makintoshas wrote:
> Yra gan rimta problema. Pas mano mama nuosavam name buvo vietine
> kanalizacija. kieme buvo vadinama bonia i kure eidavo visas brudas is
> namo, paskui atvaziuodavo issiurbdavo. kvapo jokio nebudavo nei po
> siurbimo, nei uzsipildzius. ji pildavo bakteriju ten ir t.t. viskas
> normaliai. Si rudeni gatve buvo tiesiama miesto kanalizacija. Sugalvojo
> pasijungt.
> gal yra CIA protingu zmoniu kurie susidure su tokia problema ir zinos??
> labai praverstu patarimas.

koks pajungimas į liniją?
Jei uždaras (tobiš sandarus vamzdis bent d800 šulinyje) - reikia bent
dn50 (o geriau dn110) ventiliacijos stovo.

Jei atviras (per d315-d400 šulinėlį) - gal dumblu užneštas pajungimas
arba kažkas jame užstrigo.

Neatmeskim galimybės kad linija trūko ir viskas pilas į gruntą. Reiktų
patikrinti tekėjimą šulinyje aukščiau ir šulinyje žemiau. Ir patikrinti
savo liniją - ar tikrai ji sandari.

--
  ejs