Tema: Re: Kuras zidiniui
Autorius: tds
Data: 2009-12-16 16:27:11
nu as dedu pradziai keleta smulkiu pagaliuku, po jais pakisu pora idegtuku
(http://www.senukai.lt/santechnikos-prekes-saunos-ir-zidiniai/sildymo-prietaisai/zidiniai/kieto-kuro-zidiniai/idegtukas-ugnies_4.html),
uzdegu idegtukus ir ant smulkiu pagaliuku dedu briketus... idealiausia butu,
jei pradziai gerai isidegtu pagaliukai..  nu ir ziuri kaip dega - jei reikia
sumazini/padini oro padavima, ir psio..
bandymu ir klaidu metodu as pats mokiaus :)