Tema: Re: Kuras zidiniui
Autorius: nexus
Data: 2009-12-16 11:27:51
pas mane standartinis saltesnio/dregnesnio vakaro ikrovimas 5
atitinkamai sudelioti briketai. Briketai anot Strielciu lentpjuves
azuoliniai, SSS kiek girdejau spygliuociu. Dega kaip priklauso,
papildomo karscio tam vakarui per akis. Tiesa tai papildomai pasildoma,
pagrindinis sildymas dujos.
Pries pora metu kai sildydavausi nesildoma nama, kol darbuodavausi
viduje sudedavau 2-3 pokus degdavo apie 8-10 h prisildavo iki +-15 laipsniu.
Turiu nusipirkes pora paleciu, tai man tokiem padeginimams vakarais kai
jau gyvenama pilnai pakanka - svarus darbas, tvarkingas sandeliavimas
garaze, bet deja nepigiau nei malkos...
Jotulo kapsule 24kw