Tema: Re: del sildymo reguliavimo
Autorius: bzik
Data: 2009-12-16 08:21:52
katilo reguliatorius nustato kokios t vanduo bus paduodamas i sistema. Pvz. man ziemai pakanka 3-4 padeties, kas reiskia 50-60 laipsniu termofikata. Jei katilas kondensacinis, zemesnes t vanduo didina jo efektyvuma.
Radiatoriu reguliatoriai nustato ties kokia kambario t jie apribos pratekanti srauta. 3 padala ~20, 4 ~23.
Reguliavimas pasireiskia ne tik per vandens temperatura, bet ir per srauto greiti. Jei cirkuliacinis siurblys suksis letai, tai galbut norimai t palaikyt reiks didesnes temperaturos ir smarkiau atsukto reguliatoriaus kambary.