Tema: Re: del sildymo reguliavimo
Autorius: va
Data: 2009-12-15 22:59:49
Kaip cia tau liaudiskai paaiskint... katilo temperaturos reguliavimas
numatytas tam, kad galetum keisti jo silumini galinguma priklausomai nuo
poreikio. Juk nepirdolinsi katilo visais jo turimais pvz. 24 kW, kai uz
lango tarkim +5, ar ne? Na, siaip aisku galima, bet tokiu atveju katilas
tiesiog dirbs labai neefektyviai.
Siulau katilo reguliatoriu pastatyt ant 60-65, o radiatoriu termostatus -
pagal poreiki komfortui.