Tema: Re: Sildymo sistemos reguliavimas - ar verta racionalizuoti?
Autorius: Blinda
Data: 2009-11-26 10:58:27
Turiu beveik identiska situacija. Siai dienai kaip ir tenkinuosi panasiu
sprendimu kaip ir pas tave, bet skirtumas, kad pas mane visi radiatoriai su
termogalvom. Taciau tai leidzia tik sumazinti ju temperatura, o ne
padidinti, nes siltas termofikatas pakliuna i radiatorius tik tol kol bendra
patalpos "temperatura neatjungia" katilo.

Svarstau toki sprendima:
Atskirti katilo patalpu termodavikli nuo grindinio, t.y. grindinis sildymas
atsijungtu truputi anksciau negu bendras katilo, taip katilas dirbtu nuolat
(sildydamas pagal poreiki radiatorius) ir taip butu kol patalpa naturaliai
nesusiltu per pvz. langus del isores temperaturos padidejimo. Tik manau, kad
dabartinis varinatas gerokai ekonomiskesnis, bet maziau konfortiskas.