Tema: Re: Sildymo sistemos reguliavimas - ar verta racionalizuoti?
Autorius: liaulius
Data: 2009-11-26 10:05:25
Bet juk radiatoriu termogalvos niekaip nevaldys katilo, jei nebus prijungtos
valdiklio. Katilas vistiek reaguos i temperaturos davikli priesingoj salono
pusej. Man tai atrodo arba perkelt davikli arba paprogramuot katila, kad
isijungtu prie aukstesnes temperaturos. O termogalvos ant radiatoriu niekada
netrukdys ir gal net kompensuos duju sanaudas. Nors tai tik spejimas