Tema: Re: ES parama atkelia vartus "zaliajai" energijai (2009-11-09)
Autorius: Lauroo
Data: 2009-11-29 13:46:44
citata: "....kad pagaminta energija būtų naudojama tik savo gamybos reikmėms ir gaminama iš savo valdoje gautų žaliavų. Kitaip tariant, „žaliosios“ energijos gamintojai neturi teisės prisijungti prie tinklų ir parduoti perteklinę elektros energiją."

tai reikštų, kad savo (ar ir kaimynų - jei susimetus ir apsijungus kartu) reikmėms gamintis elektrą gali, net gali tikėtis, kad kompensuos dalį pinigų į jau pastatytą jėgainę (prieš tai, žinoma, sumokėjus viską iš savo kišenės ir "teisingai" suforminus visus popierius - kas nėra banalu, kiek teko matyti...), tačiau "sukti bizniuką" - t.y. pvz. sukišti perteklinę energiją į elektros tinklus ir gauti už tai pvz. 30ct/kWh (kas šiuo metų yra oficialus galiojantis valstybės nustatytas supirkimo tarifas už vėjo jėgainės pagamintą elektrą) - niu niu niu..... :-)