Tema: Re: ES parama atkelia vartus "zaliajai" energijai (2009-11-09)
Autorius: Memba of board
Data: 2009-11-24 23:15:10
citata:
"Kadangi pagal pastarąsias dvi minėtas priemones remiami tik savo reikmėms
energiją gaminantys žemės ūkio subjektai, ministerija patikslino programą ir
numatė galimybę remti atsinaujinančios energijos gamintojus, kurie
pageidauja parduoti perteklinę energiją ar biokurą. Ūkininkams, labai mažoms
įmonėms, kaimo gyventojams tokia parama teikiama pagal programos III
krypties priemonę „Perėjimas prie ne žemės ūkio veiklos“. Taip pat tokios
paramos gali tikėtis ir tie kaimo gyventojai bei labai mažos įmonės, kurie
žemės ūkio veikla neužsiima. Šiems ne žemės ūkio subjektams kaimo vietovėse
parama gali būti suteikta pagal priemonę „Parama verslo kūrimui ir plėtrai“.
Parama vienam projektui pagal šias abi priemones siekia iki 690 tūkst. litų,
o paramos intensyvumas – iki 65 proc."

- tai reikstu, kad man esant ukininkui ir nusprendus sukt bizniuka is vejo
jegaines - valstybe man kompensuos iki 65% islaidu?
Aciu.