Tema: Re: Saules kolektorius?
Autorius: bzik
Data: 2009-11-25 08:33:22
tokios kainos buvo susikomplektuojant pries metus. Dabar nesidomejau
Yra sildymo ir karsto vandens ruosimo sistema, i kuria jau sukisti pinigai - cia atsipirkimo nera, o grynos islaidos. Sistema veikia, viskas ok.
Jei statome kolektoriu, kuris is esmes atlieka ta pacia f-ja, kaip esama sistema, jau deretu skaiciuot ko vertos papildomos islaidos. Ta ir vadinciau atsipirkimu. Nes siandieninemis kainomis nestatydamas kolektoriaus as matau, kad esama sistema man paruosia visa reikiama karsto vandens kieki uz ~40Lt/men. Isleisdamas kad ir 1000 Lt sistemos patobulinimui, tureciau ivertinti ar tai bus veltui isleisti pinigai, ar per tam tikra laika turesiu sutaupyma.