Tema: Re: Saules kolektorius?
Autorius: Andrius
Data: 2009-11-24 16:33:04
nors pardavejas esu tuom. bet pasakysiu musu klimato salygomis tai tas
palaikymas pasijus antroje ziemos puseje ir pavasari. Rudeni matome patys
kokie orai. taigi jai yra atliekamu finansu tad galima. bet efektas bus
nedidelis. Nes sistemos prioritetas vistiek bus karstas vanduo, o poto tik
sildymo palaikymui. bet tam gali nebebut saules. Ir dar saules kolektoriu
turetu but minimum 5 vnt. nes 10 m2 sildomo ploto reikia 0,8-1,1 m2 saules
kolektoriaus. Viena tokia sistema esame sumontave tai stebesi sia ziema kiek
tai bus efektyvu. Kas del karsto vandens tai 100%  uz. tai jau patikrinta
musu paciu. jai domintu kas daugiau emailas tikras :)