Tema: Re: Del liebherr saldytuvo
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-24 19:52:36
Nezinau, nes neturiu draugu nei ispanu, nei anglu, bet pasiturinciu vokieciu
turiu. Stai is kur tos zinios apie ta Gaggenau. Man irgi kazkada sitas
pavadinimas nieko nesake, bet kai buvau sveciuose pas ana vokieti ir
prasnekome apie buitine technika, tai man buvo paaiskinta ,kad Miele yra
geras brandas, bet tai brangus syrpotriebas, o stai Gaggenau, tai jau
kazkas. parode jis mums visa savo gaggenau kolekcija, bet kazkokio tai
ypatingo ispudzio ji man nepadare - grazu ,tvarkinga ir tiek. Kiek ten is jo
_ kazko tokio_ yra tikrai nezinau, nes pas nieka cia  nesu mates tokios
technikos ir nemaciau jos pirkt. Zinau tik kita reikala, kad kai tekdavo
gabent is Vokietijos i Maskva kroviniu siuntas, kuriose budavo sito brando
gaminiai, masinos turejo vykti paciu trumpiausiu ir tiesiausiu keliu be
jokiu sustojimu LT.O kai vezdavome Liebherr, tai nelabai kas vargindavosi
klaust kada atvaziuos krovinys i paskirties taska.