Tema: Re: Del liebherr saldytuvo
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-23 19:55:51
Man tai atrodo ar ten 41 dB ar 39 dB ,sunkiai eis atskirti ta triuksmo
stipruma. Cia jau daugiau vidines simpatijos ir antipatijos daro pagada!
Galu gale Liebheris lybheriui nelygu, nes ir kainos pas juos sukiojasi ot A
do JA. O jeigu spresti apie daikto kokybe, pagal tai kiek jis kainuoja, tai
lybheris vabsce yra is tu papigiajsku brandu ir koks labiau save gerbiantis
fokietis vargu ar pirktu kazka is ju. Jiems davai duok Gagenau, kur kainos
pradeda suktis nuo 2000 eur.