Tema: Re: Patarimo
Autorius: Aurimas
Data: 2009-11-23 15:41:11
taip ir tada būsit abu nusižengę įstatymui kartu su babce, jei to projekto reikėjo. Nekaitinant situacijos - viską susitarti gražiuoju, kaitinant, pareikalauti raštiškų įrodymų su ekspertų išvadomis apie bute esančios  būklės pablogėjimą ryšium su tavo langų keitimu. Kai sužinos kiek tai kainuoja, apsiramins tikėtina.
Tuo atveju, jei babcė meluoja ir paaiškėja, kad situacija yra kitokia neigu ji sako, tada jau būdamas babcės vietoj sau nepavydėčiau.