Tema: Re: Patarimo
Autorius: bleketas@work
Data: 2009-11-23 11:22:10
ne mes vieni langus pasikeitem, patys pries metus keite langus isidejo
kvadratus nors buvo su visokiais perskyrimais ir t.t. jei sesim tai sesim
visas namas. Mes keisdami prisilaikem bendro namo vaizdo ir dejom
neissiskiriancius. Del kvad'o kad ir kas jis butu pilnai gali buti. Nes cia
tas pats architekturinis ansamblis kaip ir danijos ambasada. Bet velgi jie
patys dejosi langus be jokiu leidimu ir t.t.

Norisi viska sutvarkyti ramiai ir kiek imanoma kurlturingai, tiesiog mastau
kaip graziai jai paaiskinti, kad mes ne lochai ir nepulsim jiem chalevo
remonto daryti uz nieka. Iprato kad mama ten patikli ir biski pasimetus tai
lipa dabar ant galvos.