Tema: Re: vandens sildymas zidiniu (dumu ekonomaizeris)
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-02-20 11:56:37
 Boileri galiu pasiulyti pagal individualu uzsakyma, o pakura, ar
ugnies/dumu ekonomaizeri, tai reikia pasitarti, kaip gudriau irengti. Maciau
kaime , tai  2-vi KCM-o senos sekcijos paguldytos ir sildo vandeni jose
lauzas ant virsaus. Ten buvo atvira sistema-- tipo boileris uzsilo,
termofikacinis isvire sausai. Nezinau , kaip kontroliuoti uzvirima zidinyje,
kai jau boilerio vanduo bus arti 100C. Jei isgarinsi, tai kaskarta reikes
pripildyti, kai noresi vandeni pasildyti. Nors jei  vandeniu sildysi
kazkokia dali namo, tai butu tipo -Zidinys-KKK su visais abieju privalumais.