Tema: Re: vandens sildymas zidiniu (dumu ekonomaizeris)
Autorius: pablas
Data: 2009-02-20 10:58:42
  Tas daiktas, graziai pavadintas ekonomaizeriu, nera nei naujas, nei
ekonomiskas. Naudoti ji vien tik boileriui gali buti keblu: per didelis
galingumas, boileris uzvirs.
   Esu mates panasu sprendima, kai namuke sumurytas plytinis zidinys,
o jo virsuje sumontuotas Berzo silumokaitis.Toks zidinys apsildo
apie 80 kv. kiaura namuka.Problemele ta, kad vanduo sistemoje
retkarciais uzverda, nes zidinio dureles azurines, neimanoma reguliuot
degimo.