Tema: Re: Asmeniniai pastebejimai apie sildyma KK
Autorius: kg
Data: 2009-02-19 13:47:21
nuo seno tai buvo normali agrotechnine priemone
ir buvo taikoma gyvuliu nuganytoms pievoms pagerinti (ir visishkai ne del
tingejimo). Nes jeigu zhinai, po galvyju nuganymo pievos ilgainiui nieko
nedarant, tampa tokios kupstuotos, kad nebetinka ganymui. Reikia jas
shienaut, nors shieno ish ju jau nebuna arba art ir set ish naujo, kas yra
visishkai neracionalu ish ekonomines puses (nes miestiechiai dar labiau
shirs kad per brangus pienas ar mesa)
daroma tai tik ankstyva pavasari, kai neprasidejusi augalu vegetacija ir dar
nera jokiu smulkiu gyvunu. po tokio nudeginimo pievos ankschiau ir veshliau
suzhaliuoja, nebelieka kupstu, kuriu galvijai visishkai needa
paklausk senu kaimo zhmoniu, kurie priesh kara turejo deshimt ir daugiau
hektaru, papasakos, kaip buvo ukininkaujama. ir kokia shvari ir turtinga
bioivairove tada buvo visa gamta. kokios naturalios pievos buvo, tokiu
lietuvoj dabar reikia su zhiburiu ieshkot, nes turbut koks 90 procentai jau
kulturines, su vos keletu rushiu zholiniais augalais. o tos kurios yra
naturalios ish tos pachios EU leshu, mokant didelius pinigus - skatinama
tuos kelis procentus kaip nors ishsaugot
kai deginama anksti pavasari ir ugnis kontroliuojam, ji gamtai jokios zhalos
nepadaro
kai deginamos visishkai dirvonuojanchios pievos tam kad gaut EU ishmokas
arba del grazhaus vaizdo - tai zhinoma nepateisinama veikla
ir tuo labiau kai nuo tokiu zhaidimu uzhdegama mishkas, ar pastatai, apdega
zhmones

ir dabar pagalvok apie shiu laiku agrotechnika pagal EU standartus (pvz
tokia stebejau priesh pora metu prie savo namu). Vidurvasaryje, per pachia
pievu vegetacija, o atitinkamai ir smulkiosios gyvunijos pika, atvazhiuoja
traktorius ir nupurshkia deshimtis hektaru su Raundapu. Augalija visa
zhusta. Kur dingt visai smulkiajai, ir ypach neskraidanchiai  gyvunijai ?
Nekalbu  apie ir mano bites, kurios  skrenda i ta, ka tik nupurkshta pieva
rinkt nektaro. Kiek i gruntinius vandenis patenka chemijos, ir toliau i mano
shulini ? Net juodzhiausiais kolukiu laikais priesh purshkiant didelius
laukus chemija, vietos bitininkai buvo informuojami, kad dienai kita
uzhdarytu savo bites. dabar niekam tokie dalykai neidomu - chemija yra
sveika ir nekenksminga :) purshkiam, treshiam kuo daugiau - kokybe nesvarbu,
svarbu kiekybe

o priesh penkis metus pats machiau kaip mano kaimyninio sklypo savininkas,
tuometinis Prienu gaisrines virshininkas, degino apleista savo  pieva del EU
ishmoku
savo pavaldiniam buvo pasakes, kad jei kas ishkvies i ta vieta gaisrine -
nevazhiuokit, popierius paderins ir viska suforminsim kaip reikia
deja gaisras tapo nekontroliuojamas ir ishkilo gresme kad ugnis pershoks per
griovi, o uzh griovio-upelio mano sodyba su mediniais pastatais
pradzhioj pats atbego uzhduses sklolintis kibiru, zhmona jo jau buvo
apdegusi antakius ir plaukus, shirdis jau buvo kulnuose pas ji
bet greit pamate, kuo chia kvepia ir surado valios ishsikviest dvi brigadas
pats
kaip sakoma man viskas baigesi laimingi
jis jau ne virshinikas gaisrines, bet ne vien del shito ivykio

ir nepagalvok, kad agituoju, kad per masine zhiniasklaida reikia raginti
deginti pievas
kaip ir nei vienas politikas net ir didzhiausios krizes metu vieshai negali
sakyti, kad mum jau visishka shudas :)
masine zhiniasklaida tai "opium dlia naroda"
ir turim galvas, ne viena tam kad neprilytu i pilva :)

kg

kg