Tema: Re: Amazon Kindle
Autorius: Lotuliukas
Data: 2010-01-12 11:47:47
Visgi nusprendziau pirkti Cool'er skaitytuva is Lietuvos, tik laukiu kol
atrasys kaip pas juos su garantija, nes ebejuj 505 nebelabai beradau jau uz
priimtina kaina.
O laukti nauju technologiju ir naujienu nematau tikslo, taip galima daug
metu pralaukti, man kadangi dabar jau to daikto norisi, tai rizikuosiu
pirkti dabar, man svarbu pdf palaikytu.