Tema: Re: Amazon Kindle
Autorius: Lotuliukas
Data: 2010-01-11 21:29:52
Aha, as irgi dabar jau paskaiciau, kad greiciausiai nepalaikys pdf formato,
tai gal galite rekomenduoti koki skaitytuva, i kuri lengvai galima butu
sukelti piratines knygas pdf formatu ir siaip, mano paties dokumentus.
Dabar ziuriu i Sony 505 ir Sony 600, cia kaip supratau jau su piratinem
knygom nebutu problema. Tik kuris geresnis?
Ir dar klausimas, ar tamsoj galima skaityti, ar reikia tokio pat apsvietimo
kaip ir knygai?